twitter facebook youtube
Kopstt
summary

Podsumowanie konkursu DSP17

Na wstępie wspomnę, że konkurs nie poszedł mi tak jak planowałem. Chciałem zrobić dużo więcej a przede wszystkim wydać produkt, który choć w pewnym stopniu będzie działał. I  owszem jedna funkcjonalność została zaimplementowana, jednak to zdecydowanie za ...

Kopstt – dodanie zadania

Po intensywnych ostatnio dniach przy blogu oraz projekcie w końcu coś działa. Ostatni wpis był o tworzeniu bazy danych przy użyciu biblioteki NHibernate. Dziś kolejna część związana z dodawniem zadań. Jeden z celów zostanie osiągnięty, bo coś już działa. No ...

NHibernate lek na całe zło

Na wstępie  mała zmiana. Wróciłem na chwilę do języka polskiego bo posty w języku angielskim zajmowały za dużo czasu a konkurs za chwilę się kończy. W ostatnim wpisie dotyczącym projektu wspominałem o użyciu SQLite jako lokalnej bazy danych, która to ma ...

Local database SQLite

I just move on with Kopstt. Firstly, I decided to start just with local database based on SQLite. Is it good? I think to my purpose yeah. Maybe somebody will say it sucks and I should use something else. Hmm .... maybe, feel free to comment. Tough to say but because lack ...

settings

Settings improvements

My last post about my contest project Kopstt was long time ago and I showed You GUI of my project. Since that post I didn't have much time to work on  my project, tough. As I wrote on previous post,  at the beginning I was talking on snapchat with Andrzej Krzywda and he ...

GUI projektu

W zeszłym tygodniu planowałem posunąć prace z projektem konkursowym mocno do przodu jednak tak się nie stało, nad czym bardzo ubolewam. Na początku zdawało się, że nie będzie z tym problemu, jednak są dni lepsze i grosze. No ale ... nie ma co ubolewać tylko ...